Вихователь-методист

Дошкільний навчальний заклад №85
«Світлячок»

Робота методичного кабінету ДНЗ спрямовується на створення науково-методичного осередку педагогів та батьків, є центром методичної допомоги педагогічним працівникам та поширення психолого-педагогічних знань серед батьків щодо розвитку, виховання та навчання дітей дошкільного віку. Методичний кабінет наповнений різними матеріалами: наочно-дидактичними посібниками, іграми, демонстраційними картинами та науковою, навчально-методичною літературою.
 Вихователь-методист:
– складає план роботи ДНЗ на навчальний рік;
– здійснює вивчення, узагальнення і поширення педагогічного досвіду педагогів;
– розробляє методичні рекомендації, зразки планування навчально-виховної роботи;
– впроваджує в практику роботи ДНЗ інноваційні технології;
– створює умови для вдосконалення фахової освіти і кваліфікації педагогічних працівників;
– вивчає стан організації навчально-виховного процесу, умов забезпечення психічного та фізичного здоров’я дошкільників, рівня їх життєвої компетентності, рівня знань, умінь і навичок дошкільників відповідно до державних стандартів;
– інформує педагогів про нові нормативні документи в галузі дошкільної освіти, науково-методичні та навчальні фахові видання.




Керуючись Законом України «Про освіту» (нова редакція),
Законом  України «Про дошкільну освіту», Положенням про дошкільний навчальний заклад,  основними положеннями «Національної доктрини розвитку освіти в Україні»,  Статутом дошкільного навчального закладу, виконуючи завдання освітньої програми «Дитина»,  колектив дошкільного навчального закладу послідовно працює згідно річного плану.


 Враховуючи підсумки роботи ДНЗ № 85 за 2016 – 2017 н.р., педагогічний колектив продовжує спрямовувати  свою діяльність у 2017-2018 навчальному році на вирішення проблемної теми:

Розвиток творчого та особистісного потенціалу кожної дитини через різні види діяльності

Завдання:
  • Формувати національну свідомість дітей шляхом використання українського фольклору в різних видах музичної діяльності.
  • Удосконалювати лексико-граматичний розвиток як складову мовленнєвої діяльності дошкільників під час режимних моментів.
  • Сприяти розвитку здорового способу життя через використання народних ігор.

Немає коментарів:

Дописати коментар